Dåligt väder o dåliga kläder.

Nu är det Lördag och dagarna går snabbare och snabbare mot bröllopet.
Jag längtar som tusan, det ska bli så kul så kul.
Jag börjar bli spänd på hur allting ska gå tillväga.
Om jag är spänd vad är inte då bruden och brudgummen? :D

Väldigt dåligt väder är det idag.
Och dåligt väder betyder askallt i lägenheten.
14 grader va det nere på nu. brr.
Idag ska jag ta hem ett värme element från jobbet.
Jag ska verkligen inte gå och frysa mer nu.
Låg med 2 stora duntäcken över mig inatt.


Uch här sitter man och har det bra med hyffsad värme och så sitter det
en uteliggare i väntrummet med bara ben och inga skor på fötterna,
det är hemskt att se.
En tant kom in till kiosken och sa att hon sett han här några nätter i rad nu.
Vad ska man göra egentligen? Ska man ringa någon? Men vem?
Han måste ju frysa nått så djuriskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0