Måndag.

God morgon mina sköna.
Är hyffsat pigg idag, men långt ifrån så pigg som jag var när jag gick på GI.
Kanske ska ta och starta upp det igen?
Man kände sig inte bara pigg utan fräch också.
Idag var det Måndag, jobbet har man ti 11,30 sen blir det nog att ta en ordentlig städning i lägenheten där ser ut som...
När man väl fått ordning där hemma så är det tid för motion.
Ut och gå var det tänkt sen en jogging tur i skogen.
Uteliggaren (den gula mannen) kallar ja han, han ligger fortfarande i väntrummet.
Har han ingen stanns att ta vägen?
Några kunder säger att de sett han sitta vid bibblan och vid snabbgross men att han inte vill ha någon hjälp.

Nu har ja äntligen fått hem ett värmeelement, syrran va go o lämnade de hos mig igår kväll.
Tack syster.
Så nu ska ja nog inte behöva frysa mer.
Nu en go kaffe o en härlig bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0