SATC 2 ikväll.

Torsdag den 27/5 dagen jag sett fram imot nu sen förra året.
Änligen är det dags för SATC premiären -ryser-
Denna filmen kommer bli succé, kan bara tänka mig allt spännande som kommer att hända.
SÅ ikväll kl 21,15 lr när sjutton de gick nu så bilar Jag Syrran och Anna ti Bromölla wiiie.


Idag är det verkligen härligt väder, jag får hoppas att det håller i sig hela helgen med.
Imorgon åker jag ti min Älskling och på Lördag tidigt tidigt på morgon så tidigt som 06 tänkte
jag ta tåget mot Simrishamn för att få rå om mamma lite.
Det är så mysigt att vara hemma och äta frukost och bara njuta.

Nu börjar håret mitt verkligen bli brunt.
Jag har inte färgat det på evigheter utan har bara låtit de naturliga komma fram.
Till sommaren så kommer de nog vara helt brunt förhoppningsvis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0