Bröllopet i bilder.

Hej hej hej.
Idag åker jag ner ti SKåne för att hälsa på pojken.
Ska bli så härligt att komma iväg en runda och speciellt skönt att komma till någon som
har balkong.
Ska jag sitta där o götta mig hela helgen lr vad? =)

Ja bröllopet var fantastiskt vackert.
Annas brudklänning var som en saga, det är precis en sån typ av klänning som jag vill gifta mig i,
och inte på tal om hennes vigselring -WOW- exakt en sån ska jag också ha, en stor fin diamant i mitten och sen små diamanter runt om, åh så vacker den var.
En riktigt sex and the city ring för jag vet ju att Anna är en sex and the city fantast precis som Syrran och Jag =)
Och på tal om Sex and the city så ska Anna, Syrran och Jag gå på prämiären nästa vecka.
Guud vad jag längtar, jag fick en massa rysningar bara jag såg trailern.
Nu ger jag er det rosa Bröllopet..









Och idag ser man ut så här.
Har på mig mina urläckra skor grr grr.
Ja resten är inte värt att nämnas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0