Hem till ljuva Simrishamn.

Morrn.
Hade en underbar helg med Christoffer.
Fufflade lite så jag kunde stanna ända ti Tis morgon, så det var alldeles alldeles underbart!
I helgen så lånade vi ett par inlines av stoffes jobbarkompis,
det var riktigt länge sen jag åkte flera flera år skulle jag nog tippa på.
Men jag snappade upp det lilla jag kunde rätt snabbt förutom bromsningen.
Det har alltid varit det svåra, sen har jag faktiskt aldrig tagit tag i att lära mig det heller.
För om jag nu är tvungen att bromsa så har jag faktiskt bara åkt in i den närmaste busken eller
närmaste gräsplätten eller ibland tagit tag i närmaste stålpe.
Och det har alltid funkat utmärkt för mig förutom att man kanske slår sig rätt lätt då.
Men nu när vi åkte så var jag ju bara tvungen att lära mig,
och jag klarade det hyffsat bra med lite hjälp från Christoffer.

Ja sen blev det ju bio med på söndagen.
Vi såg The Iron Man 2, jag hade ju inte sett 1an ens så vi såg faktiskt den precis innan vi skulle på
bion för att hänga med. Och jag gillade filmerna. Det var mycket action och håll igång =)

Nu i helgen ska jag åka ner till skåne igen för att gå på Sandra och Eriks bröllop.
Och det ska bli roligt att träffa alla gamla kompisar igen.
Kanske blir det en tur ti Christoffer med, jag ska se hur det blir med det.

Håller på att skriva mitt CV men gu så svårt det är,
speciellt delen när man ska skriva om sig själv.
Alla saker man ska få in att man är den bästa för just det där jobbet osv osv.
Men med lite hjälp från mamma så så ska jag nog klara det.

LOVE <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0