Fabulous.

Ett ord för SATC 2 är Fabulous!
Anna kunde tyvärr inte hänga med så istället fick Laitnor glatt följa med vilken han också gjorde.
Han ville ju faktiskt följa med från början men fick då ett Nej av syrran,
Han har ju lixom inte hängt med alls i serien bara lite.
Men han var faktiskt rätt insatt i serien efter ett litet förhör från oss båda och lite uppdatering.
Fick en massa knoppror på mina armar under den 2½ timmar långa filmen så underbar vara den!

Kom hem kl 01,00 i natt och skulle upp kl 03,30 så inatt fick jag väldigt lite sömn.
Först när jag öppnade mina ögon så känndes det som värsta bakfyllan.
Men efter en stor kopp kaffe så kände jag mig genast mycket bättre.
Fullt ös med att packa min väska vilket är jobbigt att göra eftersom alla kläder måste provas innan så man verkligen ser vad som går ihop med vad.
Så det var lite jobbigt så tidigt på morgonen men jag lyckades väldigt bra ändå =)

Kommentarer
Postat av: AnnaViktoria

Hihi ni är för goa! Klart att ett förhör måste till om man ska med på filmen ;) Jag är dock så himla ledsen för att jag missade den, jäkla migrän eller vad det nu var :(



Ha en riktigt bra helg nu! Kram

2010-05-28 @ 15:56:53
URL: http://annaviktoria.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0