Helgen i massa bilder.

Nu är jag hemma från både Skurup och Simrishamn igen.
Allting har varit så otoligt roligt, från det härliga bröllopet och att få träffa alla underbara vänner till att få vara med Christoffer igen.
Det blev många goa skratt och en massa prat. En helt underbar kväll!







Och Christoffer hann jag ju också träffa lite.
På Fredagen hade vi inget att göra så då åkte vi till Svedala för där har dom
tydligen en Outlett affär!!
Och det har jag inte fått reda på förrsen nu!! (Christoffer kanske har sina annledningar) ;P
Jag hittade massa snygga skor till makalösa priser :D
Men några skor blev det inte där.
Jag fick ist ett par svarta jeans av min Älskling och sen köpte jag ett par gröna pösbyxor själv.
Tack Baby! <3


Ja sen på Lördagen var det dags att åka till Mamma det blev ju så klart ner på stan o kolla lite.
Sen fick jag ett par underbara nya skor och en klänning (vilket jag hade på festen
Tack Mamma! @-,---


Ja väl när jag åkte hem så är det ju lite väntetid i Malmö ca 45 min så då gick
jag in i bokaffären och kollade lite efter en ny bok att läsa.
Jag hittade en som verkade intressant, har inte hunnit så långt i den än så jag får säga lite senare om
den är bra överhuvudtaget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0