15 grader för jävligt.

Hej och Brr.
Har frusit som en gnu i sitt hål i morse.
Med ynka 15 grader i min lägenhet så är det inte mycket att hurra för.
Jag själv tycker ju att detta inte borde vara acceptabelt, men efter att ha pratat med
någon från riksbyggen så finns det inget att göra,. Öhh okey?!
Johan min brossa säger Nej så här får dom inte göra.
I mitt kontrakt står de att värme och varmvatten ska ingå.
Och nu blir jag utan de båda i 1mån.
Alltså ska man få någon kompensation för de hela så som nedsatt hyra.
Men icke!
Jag och Laban låg och mös under 2 stora filtar.
Lilla Laban brukar aldrig vilja ha någon filt över sig, men nu förstår man ju varför.



Kommentarer
Postat av: AnnaViktoria

Men gud stackare!! :( Ni vet att ni bara kan komma över hit om ni behöver duscha/värma er eller något annat :)



Jättesöta bilder på Laban dock hihi. Kram Anna

2010-05-06 @ 23:23:30
URL: http://annaviktoria.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0