En Jobbig Helg.

Helgen blev ju inte riktigt som jag ville att den skulle bli.
Fredagen så blev vi bjudna över till Emil och Stina hade det jättetrevligt med spel och vin.
På Lördagen skulle ju Jag, Syrran och Mamma mötas upp för att ha en mysig dag ihop.
Men så blev det inte. Jag vaknade och var jättedåligt, först trodde jag det var baksmälla men sen fick jag feber och spydde non stop från morgon till kväll, fick i mig lite vatten men så fort de kom ner i magen så kom det upp igen. Så den blev en hel dag med endast några ml vatten i magen, uch jag mådde så dåligt. Frös gjorde jag fast jag var varm som en bastu. Till sist vid ca 20 tiden så fick jag i mig lite frukt och de stannade faktiskt kvar i magen. Senare lyckades jag få i mig några tuggor mat men de gick sådär.
Ja det var verkligen inge vidare. =(
Idag mår jag bättre, har fortfarande ett tryck mot bröstet varje gång jag tar ett djupt andetag, men det var mycket värre igår för då kunde jag inte ens skratta för det gjorde så ont. Antar att det är värk efter att jag spytt så mycket.

Christoffer tog hand om mig så väl och han var så go mot mig.
Igår ville jag jättegärna ut och gå, få lite frisk luft så vi vandrade lite i den härliga skogen vid Svaneholmsslottet det var så vackert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0