En Sjukling i hemmet.

Hejsan.
Igår när jag kom hem möttes jag av en skollhet christoffer (vilket han alltid är, hihi)
Men idag var det feber som spökade, förkylning och totalt täppt i näsan.
Stackars Christoffer han va så ynklig.
Jag piggade upp han med lite glass och godis som jag hade tagit med mig från jobbet. Då blev han på gott humör.
Sen fixade jag en hink,papper,nässpray och en treo så han skulle ha allting han behövde.
Han fick en godnattpuss sen snarkade han gott.
Jag var uppe i varv efter jobbet så jag läste min bok Trasig till 12 på kvällen, sen gick även jag till sängs.
När jag vaknade idag så vaknade jag med en förkylning som heter duga. Typiskt, ligger jag på tur nu? Det var nog den där godnattpussen som gjorde det. Men det var så värt de!


Trasig är en verklighetsbaserad bok om en flicka som kallas för Shy (4år) som blir utsatt för pedofiler under hela hennes uppväxt. Boken är så skakande, ibland får jag lägga ifrån mig boken för att den är så hemsk att läsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0