Fullbokad Söndag.

Så då var man hemkommen från jobbet, det har gått bra idag så där lagom mycket att göra.
Imorgon skulle jag inte jobba men L ville byta och jag är dålig på att säga nej så jag ska jobba 3h imorgon. Jag hoppas mina planer håller ändå.
Ska nämligen till mina kära vänner Sandra och Erik imorgon och hälsa på. Dit ska vi vid 14 tiden direkt efter jag slutat. Sen hade jag så gärna velat åka till mamma och pappa och hälsa på dem nu när det är farsdag. Men nu vet jag inte om vi hinner det eftersom vi ska till Christoffers pappa också. Men vi får se om vi kan klämma in det.
Så hela morgondagen är helt fullbokad.
Nu blir det filmmys framför tvn med min älskling.
Han har varit så duktig idag. När jag kom hem så stod där en banankaka i ugnen. Jag har själv aldrig ätit den här banankakan men den ska tydligen vara världens godaste kaka.


Ha en fortsatt trevlig Lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0