Helt vanlig vecka.

Godmorgon.
Nu har äntligen Christoffer blivit frisk efter att ha varit hemma från jobbet hela veckan.
Men nu börjar min hals bli lite sämre känner jag, så idag får jag knapra halstabletter så det ryker.
Det har inte hänt så där jättemycket i veckan mer än jobb.
Så på Fredag tänkte vi besöka mina föräldrar för att fira ett försenat farsdag.
På Lördagen jobbar jag på kvällen men Söndagen är jag fri, då hade jag verkligen velat gå på julmarknaden som hålls här i Skurup. Det är ju så mysigt att gå på julmarknad med alla ljus och lukten av glögg och pepparkakor.

Nu ska jag kolla på Bonde söker fru eftersom jag jobbade igår och missade det spännande avsnittet.
Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0