Middag i Simrishamn sen Bio i Ystad.

Igår var det en härlig Söndag.
Jag började med att tvätta kl 07 på morgonen för att sedan gå och handla frulle till oss båda.
Medans vi njöt framför tv med varsin macka i handen så försökte vi komma på vad vi ska göra den här Söndagen. Ut och gå i skogen var redan bokan sen dagen innan, men efter vi gjort de så visste vi inte riktigt vad vi skulle hitta på.
Christoffer ska ju köpa en bil som han har fastnat för en Nissan gt?? bla bla något. Det var iaf en väldigt fin bil som passar mig utmärkt när jag väl få körkort och kan ta över den =)
Så efter massa krångel så bestämde han sig för att ta den bilen och idag ska affären göras.

Men vi hade ju fortfarande inte något att göra resten av Söndagen så vi bestämde oss för att köra och hälsa på Mamma och Pappa.
Johan, Anna och Mathias va nere i skåne och hälsade på men vi hann aldrig fram till simrishamn innan de hade åkt. Det var himla synd för jag hade så gärna velat se hur rund Anna hade blivit om sin mage. Men det kommer ju fler gånger.
Vi åt en god middag i Simrishamn och kollade på ett avsnitt av Pensionärs jävlar, Haha det  var så roligt och idag går det på tv 5 kl 22,00 ett måste att se .
Christoffer fick även en försenad födelsedagspresent av mamma och pappa 2 st jätte snygga muggar som är ritade av en berömd tatuerare Alexander Hasnaoui finns här.



Efter besöket i Simrishamn så blev det bio i Ystad med 6 andra underbara människor. Vi såg Due Date, den var bra och rolig men rätt dryg i mellan åt. Men helt klart värld att se.

Nu ska jag fixa mig och städa lite sen blir det att köpa bil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0