Smått uttråkad och klockan är 08

God morgon,
Vaknade rätt tidigt idag. Har inte alls sovit gott inatt jag har bara hostat och varit totalt täppt i näsan, jättejobbigt. Så bestämde mig för att gå upp för att se om det blev bättre, det blev de inte.
Sitter och små kollar lite på Lois och Clark hehe det är ju så dåligt men innan när jag var mindre var det mitt favorit program, man satt som spikad framför tvn.
Vad ska vi göra idag då? Först blir det frulle när herrn vaknar efter det så vill jag ut och gå den långa rundan i skogen. Efter det har jag inte funderat på vad vi ska göra. Det är alltid samma sak när Söndagen är här. Man blir så lätt uttråkad.

Nästa helg är iaf fullbokad, jag längtar så.
Först kommer söta Syster ner och stannar här hela helgen.
Lördagen så ska vi på inflyttningsfest till Sandra och Erik.
Söndagen så kommer mamma hit och då ska vi åka på en supermysig julmarknadsrunda. Åka in till massa affärer och bara julmysa och handla julsaker.
Sen vill jag även hinna med julbak och dricka glögg på Söndagen, men det ska jag nog lyckas klämma in..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0