Tradera fynd.

Morrn morrn.
Har precis ätit frukost med christoffer innan han skulle iväg på jobb, det blev gröt och te mycket smarrigt.
I förrgår blev jag medlem på Tradera just för att jag blev så nyfiken på hur det fungerar.
Det tog inte lång stund innan jag var fast.
Jag har redan vunnit 2st bud.
Ett par Vinterskor och ett par klackaskor.
Jag kanske inte har sån nytta av ett par klackaskor nu men när jag vann budet för 51kr+frakt 37kr så var det bara ett måste. Jag kommer ju fynda massa här!
Vinterskorna var ett par svarat Uggs som jag fick för 920kr+frakt 60kr.
Innan ja la något bud för vinterskorna så kollade jag vad de kostade i affären och dår låg de på 1999kr, så jag  tjänar ju hur mycket som helst på detta =)
Och skorna jag köpte var bara använda någon gång nästan som nya.

Jag är supernöjd, hör kommer skorna.


Kommentarer
Postat av: AnnaViktoria

Åhh vilka fina fynd!! Jo, det är ju alltid lite läskigt när man väl har fört över pengarna (särskilt om det är mycket), men har säljarna bra betyg så är det allt i stort sett riskfritt skulle jag säga.



Jag har aldrig råkat ut för att jag aldrig har fått hem paketen och jag har nog handlat där 15 gånger under årens lopp. Sedan har jag läst på forum om tjejer som har blivit lurade, fått smutsiga kläder osv, men det händer nog väldigt, väldigt sällan ändå! Kram :)

2010-11-25 @ 10:55:39
URL: http://annaviktoria.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0