Matlagning med Paulin.

Godmorgon.
Vaknade upp med Christoffer i morse tänkte inte gå och lägga mig igen eftersom jag börjar kl 11 idag.
Nu har jag fått nog av att vara så här trött som jag är varje morgon, därför bestämde jag mig för att börja med GI igen.
 Kommer så väl ihåg vilken energi jag fick av maten och inte på tal om hur pigg jag blev.
Så igår började min första dag och jag har 30 dagar att ta mig igenom.
Känner mig redan lite bättre.
Jag fick en bok av mamma för något år sen som heter Paulins GI- månad.
Där står precis allting man behöver veta. Allting är klart, de har redan gjort handlingslistan till dig för varje vecka, och exakt vad du ska äta varje dag..
Så det är lixom bara att köra på hur enkelt som helst.
Nu har jag även lagat klart min andra rätt från boken. Asiatisk Quinoapanna för 2per (mer för 4 pers så mycket mat där blev)



Kommentarer
Postat av: Mamma

Så roligt Mika! Lycka till med maten. Kram Mamma

2010-11-10 @ 17:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0