Inte riktigt som planerat.

Tjingeling.
Idag är jag faktiskt lite segare, men ska snart dricka lite kaffe så lär det bli bättre.
Håller ju på för fullt med min mat och gör ju även maten till Christoffers matlåda.
Igår när jag kom hem från jobbet så frågade han vad jag hade lagat för gott idag.
Jag sa ju att jag hade lagat den där Quinoapannan,
och så undrade han: är det var samma sak som det här coscos.
Det är inte riktigt likadant och smakar inte samma heller.
Då sa Christoffer: hmmm för först gillade jag coscos men sen fick jag klökningar av det och kunde verkligen inte äta mer av maten..
Oj tänkte jag, roligt att min mat är så uppskattad och god. =)
Men men alla kan inte gilla min goda mat jag får prova några andra recept och se om det går bättre.

Igår skulle jag jobba kl 11-21 (trode jag ja) men så var det inte.
Jag gick till jobbet och var där lite innan elva, och Sussane sa nä du kommer väl inte hit för att jobba?
Jo det är klart jag gör, sa jag.
Men så var det inte, för jag skulle inte börja förens kl 17 igår.
Chefen hade skrivit fel på veckorna så jag kollade ju på vecka 45 vilket det är, men vi skulle följa vecka 44 eftersom det skulle vara "vecka 45". så det blev helt knasigt.
Så jag fick traska hem igen och gå dit igen kl 17.
Jag bestämde mig för att gå en lång och skön promenad 1,5h var jag ute i det sköna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0