Kalas.

Igår var det Älsklingens födelsedag.
Vi firade han med ett litet kalas med massa gosaker att äta.
Eftersom inte Christoffer gillar tårtor så fick jag hitta på något annat, så jag köpte en kladdkaka ist och satte de fina 24 ljusen i den och så köpte jag små söta djur att dekorera den med. Själv tycker jag att den ser utsökt ut.
Jag kom aldrig på någonting att köpa till Christoffer så det blev en stor bukett blommor med lite pengar så får han köpa vad han vill.
Idag ska man jobba och nu känner jag mig helt frisk igen, skönt att det inte blev så långvarigt.
Sitter och kollar på Prison Break tänkte ta mig igenom den grymma serien igen. Den är ju bara så bra.
Sen ska man kanske börja fixa lite här hemma.
Ha en bra Tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0