Dagboksskrivande från 1995.

För ett tag sen så rensa Jag och Christoffer källaren.
Det såg för jäkligt ut där nere, så vi ordnade upp allting gick igenom alla saker vad vi ville ha och vad vi ville slänga.
När man går igenom gamla saker så hittar man oftas massa roliga saker.
Det gjorde vi verkligen den här gången.
Jag satt och kollade igenom min dagbok från när jag var liten och fick mig ett par goda skratt.
Jag är ingen duktig skrivare nu och mina stavfel finns.
Men när jag var liten, herregud.. hehe.
De här är skrivet någon gång 1995 alltså när jag var 9år.

För att klargöra lite så är Bobo en Katt.
Isabella min kära syster och Johan min kära bror.







Kommentarer
Postat av: Kumari

Fan vad härligt att se sånna gamla brev :D

Kuksuhet var det bästa ju :p hihihahaha



2010-11-22 @ 21:14:57
Postat av: Bella

HAHAHA. vafan, det står ju bara massa elakt om mig. jag var inte så dum när jag var liten! :D

2010-11-23 @ 06:17:37
URL: http://iisabellah.blogg.se/
Postat av: Mika

Hahaha jooo isa du var en elak syster när du var liten, det har vi ju klara bevis på här :D



Hahahah lr hur Annika de är ett klockrent ord för sjukhuset =))

2010-11-23 @ 07:31:01
Postat av: micke

Klockrent!!:) Kukhuset...hmm..:)

2010-11-24 @ 16:22:32
Postat av: AnnaViktoria

Hihi guuuuud vad Johan och jag skrattade när vi läste det här! Så himla gulligt och vad roligt att ha sånt sparat :) Underbart!!

2010-11-25 @ 10:56:53
URL: http://annaviktoria.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0