Laban ute i snön.

Morrn morrn.
I dag var jag faktiskt väldigt pigg när jag vaknade upp vilket var mycket skönt.
Vad ska man då göra idag?
Jag ska skriva matlistan för veckan, sen motionera lite och efter det har jag ingen aning.
Fick ju pysslat en del här hemma och har fixat lite till.
Torkade apelsiner och satte de på ljusen med ett rött siden band. Under har jag massa hela kaffeböner och 2st kanelstänger. Superfint.


I badrummet så satte jag bara på rött sidenband på 2st ljushållare.
Enkelt och fint.


Igår hade vi snöstorm under hela dagen, det blåste och for snö överallt.
Men det stoppade inte lilla Laban från att vilja gå ut.
Oh nej, han masade sig ut och njöt i snön.
Man ser knappt min lilla snöboll i snön.
De här bilderna är dock inte från igår utan från helgen.


Han vågade sig t.om. upp på balkongräcket för att ha bättre sikt över vad som händer,
men när han började vandra längst räcket så fick han snällt gå ner igen.
Vill ju inte ha min snöboll i en snödruva nedanför balkongen, då hittar jag han aldrig.

Efter att vara ute så var lilla Laban helnöjd och dyngsur.
Sen låg han bara och mös på mattan i vardagsrummet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0