Skånetösen.

Nu är man en Skånetös igen, det känns väldigt bra.
Har även kommit hem från Kroatien.
Veckan har varit helt fantastisk och jag behöver verkligen komma iväg från Sverige
och få vila ut mig.
Men det är skönt att vara hemma igen, hemma i Skåne.
Äta den vanliga svenska husmanskosten ist för en massa skräpmat.
Vi hade fint väder i 4 dagar sen de sista 4 dagarna var det regn och mulet.
Man ska vara glad att vi fick sol eftersom det hade varit regn hela förra veckan
innan vi kom.
Kroatien var lite som Sverige, rätt mycket skog överallt och bland skogen så sprang det
massa ekorrar. Ja man kände sig rätt så hemma där.
Staden Pula låg bara en liten bit från där vi bodde Plava la Guna (tror jag det heter)


Än så länge så går det bra att vara sambos, Laban trivs otroligt bra här.
Och Christoffer är så duktig med han, han försöker verkligen (han är ju ingen katt älskare precis)
men jag tror han är lite smått förtjust i laban bara för att han är så himla söt.
Laban ser vekligen till att tillbringa all sin tid på ballkongen.
Sitter och kollar på allting som susar förbi.
Han är nog riktigt glad.
Mer bilder kommer.
Nu blir det frukost. 
Ha det bäst. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0