Mikas Födelsedag.

Förra inlägget blev rätt slarvigt skrivet hopp hit o dit.
Men jag har så mycket att berätta men har ingen ork att skriva allt.
Iaf så får det bli som det blir.

Idag fyller lilla jag år 24 bast men inge klokare.
Ska fira min dag med jobb fram till 22 sen hem och ha en myskväll med min älskling.
I helgen ska det firas lite mer, päronen kommer och hälsar på och ser hur vi har fått det nu
när jag har flyttat ner.
Det kommer bjudas på middag och efterätt.
Efter det så kanke det blir utgång, bara för att fira till det lite extra mycket.
Men vi får se om det blir av eller ej.

Lite mer om resan nu.
Grejer fanns det ju så klart att köpa, men det mesta va faktiskt bara skit.
Men jag hittade lite saker som kommer att användas flitigt.
Två snygga kopior av louis vuitton väskor, riktigt bra gjorda med riktigt skinn.
Två söta armband det ena sötare än det andra, och så klart vet man vilket jag tänker på.
Ett halsband där det står Mikaela på, blev helt till mig när jag såg killen som satt och
gjorde halsbanden för hand på ca 3 min.
Så klart tänker jag på Carries (Sex and The City) halsband om är i guld och som det
står Carrie på. Det var helt klart ett måste att köpa ett sånt till mig själv och självklart
en till min kära syster. Men inte nog med det så var jag ju tvungen att köpa en
plånbok till henne, plånbokstokig som hon är.

Kommentarer
Postat av: Ninni

G R A T T I S P Å F Ö D E L S E D A G E N !!!!!! Kraaaaaaam!

2010-09-24 @ 11:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0