Längtan.

Vilket underbart väder vi hade igår! Det märks så snabbt här i lilla Skurup när det är fint väder, för så snabbt det är det så samlas alla i byn ute på gatorna istället för att sitta inne. En härlig känsla när man ser alla i short och t-shirt. Ja så varmt var det igår så man kunde ha shorts... Dock tycker jag det är mindre kul när vi får så pass mycket i kiosken så man nästan stressar ihjäl sig, det är inge kul alls. Vad jag längtar tills det blir juni så jag kan börja på mitt nya jobb.

Tror den här sommaren kommer bli fantastisk, det kommer hända så mycket roliga saker och vädret kommer förhoppningsvis vara bra hela sommaren. Vad jag längtar.

Något jag också längtar efter är ett hus, känslan att gå ut till sin egen trädgård och fixa och dona. Men jag tror det kommer bli nästa år kanske, det är ju så svårt att hitta det huset man vill ha.
Vi har ju fortfarande ögonen öppna för huset vi budade på för några veckor sendan. Det är nämligen inte sålt än. Så kommer det ut hos kronofogden igen då ska vi slå till. Och då blir det vårt för en billig peng!

Jag vill ha sommar. Kroatien var helt underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0