Lite bättre lite piggare.

Idag är jag minsann piggare!
Har gått och köpt rosenrot och det verkar faktiskt fungera. Jag hatar att vara så där trött och hängig. Det finns ju så mycket ma vill hinna med. Har iaf orkat gå till gymmet så det har inte gått i spillo.
Idag är det strålande väder så tänkte faktiskt ta en långpromenad till skogen kan vara lite skönare än att jogga på ett löpband på gymmet.
Idag börjar jag jobba kl 17 i kiosken ska blir skönt att jobba på det nya jobbet i helgen plus att jag kommer sluta redan vid 14,30 så har jag ju hela dagen sen att hitta på annat. Som att kanske få besök av Erik och Sandra, sen gå på middag hos Manges syrra Malin.

Nä nu ska jag fixa mig sen blir de skogen.


Kommentarer
Postat av: Bella

vad söt du var på den här bilden då!! :D

2011-04-15 @ 11:14:47
URL: http://iisabellah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0