Min Älskade syster.

För ett tag sen så gjorde min syster en jättefin tatuering, jag fick inte veta något om den alls.
Och till slut när jag fick se den så hade hon gjort en tatuering som stod för Henne och Mig!
En text Semper Tecum som betyder Alltid tillsammans,
En lila fjäril gjorde hon just för att jag älskar fjärilar,
Färgen lila var min färg när jag var liten och hennes var rosa.
1986 står för vårt födelseår.
Och de två hjärtana är Hon och Jag.
Jag blev så rörd när hon berättade vad allting stod för, det var så fint av henne. Åh min lilla söta syster!
Så nu idag ska jag göra samma tatuering fast fjärilen i rosa färg eftersom det är min systers färg.
Det kommer bli så fint, och ännu finare när man vet vad tatueringen står för.
Hon och Jag alltid tillsammans <3

Kommentarer
Postat av: AnnaViktoria

Jag blir alldeles rörd :) Åhh vad fint!!

2011-04-26 @ 07:49:00
URL: http://annaviktoria.blogspot.com/
Postat av: Bella

<3 hoppas resultatet på dig också blir fint.

2011-04-26 @ 08:49:26
URL: http://iisabellah.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag blev rörd till tårar då Isa visade sin tatuering

och idag är jag lika rörd över din. Dessa tatueringar är de enda jag tycker om hit intills :) kram

2011-04-26 @ 14:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0