Ny Tatuering.

Nu är min tatuering klar, jag är supernöjd med resultatet! Och när svulnaden har lagt sig helt och när färgen kommer fram mer så kommer den bli ännu bättre.
Har nu 3 fina fjärilar på min kropp och mer kommer det bli. Mitt nästa mål är att fixa en på sidan av magen, massa blommor och fina fjärilar. Men det får bli i slutet på året, då har jag hunnit planera hur den ska se ut och fått hjälp av Jake (tatueraren).
3e Tatueringen 24år gammal, Gjord av Jake.

2e Tatueringen ca 20år gammal skulle jag tippa på. Gjord av Jake.

1e tatueringen 18år gammal. Gjord av Stina.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu tycker jag att det räcker!!! :)

2011-04-27 @ 13:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0