Nya blommiga skor .

När jag kom hem från jobbet så låg där ett paket till mig :D
I paketet så låg där mina blommiga efterlängtade skooooooor från Tradera <3
Jag ÄLSKAR DEM! Har haft lite otur med mina saker från Tradera på sista tiden, så nu när mina nya blommiga skor satt som ett smäck så är jag överlycklig!
De är precis som jag vill ha ett par sommarskor. Jag skulle ju beställa hem de nya blommiga skorna från H&M men eftersom de var slutsålt när jag väl skulle klicka hem dem så blev jag så besviken. Och så hittade jag dessa på tradera. Vilken tur har inte jag!!?
Här har vi snäckorna.

Kommentarer
Postat av: Malin

Heej!

Mina drömskor! Har just hittat ett par på tradera, du råkar inte veta vad de kostade i butik?



Tack på förhand!

Malin

2011-06-05 @ 22:36:10
Postat av: Mikaela

Hej Malin. Jag köpte ju de där skorna på tradera eftersom hms blommiga skor inte fanns mer. Men vart man kan hitta nya blommiga skor är svårt att säga. Men kan väl gissa på att de ligger på en 400 kr och uppåt. Sen är det ju vad du vill lägga för ett par skor då kan man ju få några för säkert någon tusing. Mvh Mikaela w

2011-06-06 @ 10:30:06
URL: http://mwiggberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0