Nya skor från Nike.

God morgon på er.
Har hunnit med att sola så här på morgonkvisten, tog dundersalvan så nu är jag knallröd över hela kroppen men det lägger sig nog snart (hoppas jag) Nu sitter jag och dricker en kopp kaffe och ska snart äta lite gröt.
Igår var andra dagen på mitt nya jobb. Det var så roligt.
Den här gången så var det genrep av teatern, de va så duktiga. Sen blev det lite middag, efter det lite träning, och lite fika. Ja så såg min dag ut. En helt underbar dag.

Köpte ju nya skor för ett tag sen som jag fick skoskav av första dagen jag använde dem, och det fick jag ju andra dagen med. Skulle vila min fot men orkade inte vänta så igår gick Christoffer och Jag ner till Action Sport och köpte nya grymma skor till mig, De är så sköna och lätta att gå i. Det blev ett par Nike Snova Sequence.
Nu hoppas jag att Christoffers mamma är sugen på att köpa mina "gamla" skor, så ja kanske kan få igen perngarna ja la på dem.
Här är mina nya fina skor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0