Nya skor med skoskav på köpet.

På Fredagen så köpte jag ett par nya joggingskor, har använt dem 2 gånger och min högra häl ser hemsk ut. Blåsor och skoskav kom redan första dagen som jag använde dem. Den här gången så satsade jag på ett par dyra skor med ett bra märke från Asics hittade ett par för 1400kr och de var rea på dem så de kostade 1000kr. Nu vet jag inte alls om man kan lämna tillbaka ett par skor om man får skoskav med en gång om det nu inte hade varit rea på dem, men nu när det var det så går det ju verkligen inte. Jag är skitsur för nu måste jag lägga några tusen till på ett par (riktiga löparskor) för 2000kr lr vad det går på.... 

Skorna.

Ajjjjjj...


Kommentarer
Postat av: mamma

Kära du de va illa. köp skoskavsplåster comepeed finns på apoteket. Kram

2011-04-04 @ 13:11:15
Postat av: lollo

Jag har exakt samma problem! Köpte ett par Asics för 1400, förmodligen samma fast mina är svarta. Får jätteont under fötterna vid trampdynorna framme där foten är som bredast. Samt blåsor på hälarna :( Ska ringa o se om man kan byta.

2011-08-05 @ 09:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0