Så trött så trött.

Morrn morrn,
Jag är så sliten, är fortfarande så trött varje morgon. Just nu tänker jag bara på att lägga mig igen. Ska nog göra det med. Jag vill bli pigg nu!! Vad ska man göra för att bli de tro?

Igår var jag på en utbildning inom medicin, jag fick en stor bunte papper på Tisdagen och på Onsdagen var mötet. Jag hann läsa igenom papprena 1gång. Givetvis fick man ett prov på det hela vilket jag tycker var dumt eftersom man fick papprena så sent. Men jag hoppas att jag få Godkänt på det hela.
Idag jobbar jag i kiosken och även på Fredag, men på Lördag och Söndag så jobbar jag på det nya jobbet.

Nä ropar sängen efter mig tro?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gå till hälsobutiken och fråga efter nåt stärkande

Rosenrot eller liknande. Så ska du se att du blir pigg. Kram och lycka till

2011-04-14 @ 13:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0