Snart Söndag?

Vilket kasst väder det är ute! Det är verkligen storm. Soptunnorna ute på parkeringen blåser omkull och ligger utspridda överallt. Träden ligger halvägs ner på marken. Jag vågar knappt gå ut för man är rädd att man ska blåsa omkull. Men ut måste jag för kl 15 börjar jag jobba på det gamlajobbet. Ända fram till 22,30 jobbar jag, så jävla drygt. Och imorgon jobbar jag från 11-21,30 så helgen är praktiskt taget förstörd, men inte helt för jag har fortfarande min Söndag som jag är ledig på då blir det MYYS....

Iaf så har jag inte gått utanför dörren idag, så då har jag istället lagt min energi på att städa hela lägenheten och bakat kanelbullar. Jag bjuder på fika, det är bara att komma! =)
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Typiskt att det blir nu när jag inte harn någon bil

och inte vågar gå ut i blåsten :(

2011-04-08 @ 18:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0