Måndag den 18/4-11

En superbra helg har det varit. Jag har njutit av det nya jobbet speciellt när det har varit så fint väder. Vi var ute och gick i skogen sen lite grillning och film lite senare så härligt har det varit!

Vi var även hos Manges syrra på middag det var supertrevligt, det blev ungsbakad kyckling med ris och en supergod sås till. Sen till efterätt så blev det kladdkaka och kaffe. Allting var var verkligen kanon.
Valparna är ju födda sen 3 veckor tillbaka och iförrgår fick vi se dem, åhh så söta de var. Jag vill ha! Vi hittade en som var så där utstickande som man bara ville stoppa ner i väskan. Så jag spenderade rätt mycket tid med de små liven medans jag fick chansen. 

Måndagen är här och den här veckan så vet jag inte vad som händer förrutom jobb och träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0