2 Par stövlar jag Vill Ha.

Just nu sitter jag och snokar på Tradera. Har hittat 2 par jättefina stövlar för ett kanon pris. Jag sitter och funderar på om jag verkligen behöver dessa 2 par stövlar, men som vanligt så kommer jag bara på bra saker med det. 
Varför jag måste ha skorna:
Jag har inga svart stövlar därför behöver jag dem.
De är så billiga så man måste bara köpa dem.
Att gå runt på stan med ett par svarta låga stövlar är ett måste.
När jag beger mig på en fest så är det bra att ha ett par snygga klackstövlar att sätta på sig.
Jag har ALLTID velat ha just den här sortens stövlar som just nu råkar ligga ute för ett kanonpris på Tradera.

Varför det skulle vara ett onödigt köp med 2 par stövlar:
Kommer verkligen inte på något.
Christoffer svarar inte på mitt sms om han tycker jag ska ta skorna, så hans åsikt räknas inte.

Nu har jag ju verkligen funderat länge och noga och övervägt de med båda för och nackdelar.
Men som ni ser så är det ju klockrent att sidan med VARFÖR JAG MÅSTE HA SKORNA Vinner.

Kommentarer
Postat av: AnnaViktoria

Hahaha du är så go!!! Jag älskar verkligen dina anledningar till varför du inte borde köpa dom. Och vad kul att du fick köpt dom till slut - riktigt snygga :)

2011-02-22 @ 22:50:33
URL: http://annaviktoria.blogspot.com/
Postat av: Mika

hihi ja visst var det bra anledningar jag gav =) Det finns ju nästan aldrig något att diskutera om där =) Ja det var roligt att jag fick dem båda :D

2011-02-23 @ 09:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0