Brödbak igår kväll.


Igår fick jag lite bröd bakat hade valt ut ett perfekt bröd med filmjölk i så att det skulle bli riktigt saftigt och gott. Tyvärr så blev brödet inte så gott som jag trode att det skulle bli. Lite besviken blev jag allt. Men det får ätas upp av Christoffer, här kastar vi inget.

Är ruskigt trött idag vet inte om det är att jag inte har sovit ut på länge. Kommer inte ens ihåg när jag sov till ex 09 utan jag går ju upp vid 05 och ja på helgerna kanske jag kan sova till 07 men oftas så händer det ju så mycket spännande saker på helgerna så då kan man bara inte ligga och dra sig i sängen..
Som den här helgen så tänkte vi åka in till Malmö och kolla på en mobil till mig och se om jag kan få en Iphone lr den nya mobilen som Christoffer har (Htc Desire) en riktigt bra mobil som man kan göra allt med. Men vet inte om jag behöver så många funktioner som den har utan att det räker med en vanlig iphone.
Ja och sen ska jag kolla på en ipod shuffle så jag kan lyssna på musik när jag tränar. För musiken på gymmet suger verkligen! Det är radio och för det mesta så spelas det lugna favoriter. Man kan inte gå igång på Kiss me med sixspence none the Richer. Så en ipod är ett måste!

Nej lite Kaffe på detta.
Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0