Det är mycket nu.

God morgon.
Gårdagen gick väldigt bra, vi kollade på marklägenheten i Ystad och åhh den är så fin, helt perfekt för oss. Med den lilla trädgården på baksidan plus att där är stort utrymme i hela lägenheten. Här kan vi absolut bo fram tills vi är ca 30 år då vi kan börja leta efter ett hus. 
Jag hoppas så att allting går bra så att vi får lägenheten.

Idag ska jag jobba så ska hinna ner på gymmet innan dess och även packa min väska till Karlshamn. Ska ju vara där i hela 4 dagar så nu gäller det att tänka till med kläderna så jag inte får med mig för mycket av allt. När jag kommer på Torsdag så ska Systeryster och Jag shoppa lite på stan, ta en fika och bara mysa lite =) ska bli så roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0