Fredag.

Har precis varit nere på min vanliga runda på gymmet, fått i mig min mat och är nu mätt och belåten. Sitter och kollar på SONS men blir så lätt rastlös att jag bara måste städa lr fixa något. Men jag bara måste kolla klart på serien den är ju så bra och spännande. Så vet inte riktigt hur jag ska göra. Blir oftas att jag pausar i serien sen får den stå på medans jag springer runder och fixar sen kanske jag sätter mig framför tvn i 5min och kollar sen springer jag iväg igen. Tar en jäkla tid att se ett avsnitt om jag håller på så.

Då var det helg och jag jobbar idag sen är jag ledig Lördag och Söndag, Härligt!
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på imorgon förutom att tvätta. Men på Söndag så beger vi oss till Malmö för att hälsa på Sandra och Erik, äta lite middag och bara mysa.
Nu ska jag ta mig en kopp så får ni njuta av denna fina bilden av Laban.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Han är för fin!

2011-02-11 @ 16:29:16
Postat av: Bella

vilken fin bild!

2011-02-11 @ 17:14:16
URL: http://iisabellah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0