I rymden finns inga känslor.

Tjohej.
Igår blev det lite Söndagsmys med Mange och Älsklingen. Vi åt först en utsökt kottletgryta som Christoffer hade lyckats med väldigt bra, och till eftertätt blev det vit och mörk chokladmouse. Allting var mycket gott, efterätten var lite för mycket så den gör vi inte om.
Hyrde en mycket bra film med som ni alla verkligen borde se! Det finns inga känslor i rymden. Den var så roligt och vi skrattade så, men även en mycket fin film. Ja helt klart värt att se!
                                           

Idag är jag faktiskt ledig och det är så härligt. Jag ska träffa upp Christoffers mamma för att åka ut till en som är personlig assistent så ska hon få berätta lite vad det handlar om. Jag vet ju inte vad jag vill jobba med än. Men jag har ju alltid tyckt om att ta hand om andra människor. Så varför inte prova på det då?
Ha en fortsatt bra morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0