Lördagen.

Godmorgon,
Vaknade för någon timme sen som vanligt kan jag intesova längre men jag själv tycker det är skönt tänk så mycket dag jag får av dagen =)
Då ska vi till Malmö idag i blåsten, blir väl inte jätte kul att gå på gågatan så jag tror vi får hitta oss ett köpcentrum och gå där ist. Är fruktansvärt sugen på att gå ut en runda ikväll, Jag kommer inte ens ihåg senaste vi festade till de lite. Nyår var det inte för det blev en lugnt och mysigt festfirande. Så ja det kanske var någongång i början på Dec? Det är iaf någon månad sen sist. Nu ska jag bara övertala Christoffer också. Det som är roligt med att festa är ju att man får klä upp sig och se skitsnygg ut. Ja sen och träffa allt folk och små smutta på en öl medans man snackar en massa skit. ljuvligt.
Nä nu gnäller min lilla Laban om att bli buren så får ta tag i det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0