Omplåstrad.


Nu kom jag precis från Doktorn har varit och tagit bort 2st leverfläckar.
De såg ojämna ut när jag var och kollade upp dem för ett par veckor sen, så jag fick en ny tid så jag kunde få de bort skärda. Jag hade för mig att bedövning inte gjorde så ont, så jag gick ju dit med ingen oro alls. Men när hon stack nålen i mig på första leverfläcken så svor jag inne i mitt huvud, för tusan va ont det gjort även om det endast varade i ca 30sek. Sen in med nålen i nästa leverfläck, och så en massa svordommar i huvudet. #!&%#.
Sen när bedövningen började värka så kände man ju ingenting.
Nu får jag inte lov att motionera något under den här helgen så att stygnen inte går upp, så vad ska man då göra idag? Jag får ta det lite lugnt innan jag ska gå till jobbet kl 17.


Kommentarer
Postat av: Bella

Aj! hur såg du att de såg konstiga ut då?

2011-02-04 @ 10:23:12
URL: http://iisabellah.blogg.se/
Postat av: mika

Nej jag bokade först tid hos doktorn för att kolla upp dem så att de inte skulle vara någon cancer artad så kikade hon på hela mig, och sen bestämde hon sig för att 2 st var ojämna och dom 2 ville hon ta bort och skicka in till labratoriet. Så fick jag komma tillbaka dit sen och ta bort dem. Sen ska jag dit om 8 dagar igen och ta bort stygnen. =)

2011-02-04 @ 10:58:41
URL: http://mwiggberg.blogg.se/
Postat av: Micaela

Uhhh.. det kryper i hela kroppen på mig bra jag läser det där.. :( Jag har ett födelsemärke/leverfläck på benet som jag länge funderat på att ta bort, men bara tanken på det får man att vilja avstå.. xD och nu när du skriver att det gör ont, så känns det inte alls lockande längre, haha, fy.. "/ man kan dom inte bränna/frysa bort sådant? Eller?..

2011-05-02 @ 23:23:21
URL: http://miiwaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0