Sliten.

Nä jag skulle aldrig ha festat, nu kommer jag vara seg hela veckan ut. Det är inte bra asså. Och jag har sovit hur länge som helst om dagarna ända fram till kl 09,30 (uch) Har inte tränat sen i Torsdags heller så idag måste jag verkligen ge mig iväg, ska bara låta min nya ipod bli laddad så jag har lite bra musik i lurarna.

Jo fixade mig även en ny telefon fick ett sånt supererbjudande på den, jag behövde bara lägga till 20kr från det abonnemanget jag har nu och då fick jag fri surf. Alltså endast 370kr i mån. Köpte mig också värdens sötaste skal, den är så söt och så Mika aktig den kan bli. Jag med mina fjärilar och blommor.

Kommentarer
Postat av: Bella

åh så fin! :D

2011-02-08 @ 15:41:09
URL: http://iisabellah.blogg.se/
Postat av: Mamma

ja den var finfin:) Vad ska du göra med din gamla mobil?

2011-02-08 @ 19:48:42
Postat av: Mika

Ja visst är den fin och det bästa är att man kan ha den till allor så nu sitter man knappt vid den vanliga datan utan man använder bara denna, Ida du borde verkligen skaffa dig en! Mamma du får min gamla om du vill det den bara ligger nu ju :)

2011-02-09 @ 08:06:41
URL: http://mwiggberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0