Torsdag 17e

Har precis klickat hem den nya HM katalogen för att se vad det finns för smarrigt i den. Det är ju tänkt att jag ska åka upp till Karlshamn nästa vecka på Torsdagen och stanna där hela helgen. Christoffer skulle iväg och jobba och då kom jag att tänka på Laban. Jag måste ju fixa kattvakt till han! Fast sen blev jobbet inställt för Christoffer så han ska inte åka iväg och det är ju perfekt för då kan ju han passa Laban... Alla nöjda och Glada. Och när jag väl är i Karlshamn så ska jag kolla på HM om det har skorna jag vill ha.

Idag är jag ledig efter att ha jobbat tre dagar i streck, skönt att vila ut lite för att imorgon börja jobba igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0