Fix i köket.

Idag tränade jag inte på morgonen vilket var ett stort misstag, det var varmt och kvaft i hela lokalen och det var tungt att andas för det var så mycket folk där. När jag är där på morgonen är det svalt och skönt plus att det är lite folk där så hädan efter så ska jag tärna på morgonen.
Fast den här morgonen hade jag fullt shov att ändra om min blogg (som ni ser) jag är faktiskt riktigt nöjd med den, den är ju mycket snyggare nu än innan. =) det tog sin tid kan jag lova innan jag listade ut hur man gjorde allting.

Här kommer lite bilder på vad jag har fixat i köket, med nya underlägg och nya blommor (de lilla gör mycket)
Nu ska jag bara vänta på att Christoffer ska måla om bordet vitt det kommer bli så mycket snyggare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0