Läckra saker från Bo-Olsson

Hade supermysigt i helgen, det var så härligt att få sova över och på morgonen mysa med en god frukost.
Det är alltid en speciell känsla när man kommer hem, det är så så mysigt på något sätt.
På Söndagen åkte Mamma och Jag till Bo-olsson där hittade vi så klart massa fina saker. Och jag som inte skulle handla något mer denna månaden, det lyckades jag inte hålla. De hade så fina saker jag ville bara ha allting. Jättefina krukor, prydnadssaker, kläder och dukar. Nu fick jag en del saker av mamma =) som den fina lila duken, ett par jeans och 2 pärmar, Tusen tack!!
Sen köpte jag lite saker själv som jag kommer lägga upp lite senare.

Här sitter vi och fikar lite semla hemmagjorda (jättegoda)
Och porslinet köpte mamma på Bo-olsson.
Jag tycker det är så fint både gulligt, romantiskt och gammeldags, härlig blandning.
Ja sen får jag inte glömma underläggen som är otroligt läckra de med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0