Alla <3 Dag, Dagen efter.

Igår var det ju Alla <3 Dag har alltid tyckt att det är sånt knabb om det här och tycker det fortfarande, men jag ska inte vara sämre för det. Nog för att jag visar min kärlek till Christoffer rätt ofta och fixar med en överraskning lite då och då och diverse. Men igår fixade jag faktiskt 3 små saker till honom. Vi har länge kollat på en kruka på blomsteraffären som vi tycker är så fin, men de har lixom aldrig blivit av att vi har köpt den. SÅ nu fixade jag 2 söta krukor som gör sig utomordentligt i sovrumsfönstret.
Jag köpte även en ros som kommer dö inom några dager men som är väldigt vacker att titta på.
Själv fick jag en rosa söt kruka med lite blommor i (Tack Älskling

 
Och så den fina blomman jag fick av Christoffer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0