Brorsonen min.


               
               
Hej Hej,
Blir bara sämre och sämre uppdatering här ser jag. Men från och med nu så ska jag försöka bli bättre ;P
Det har hänt en del sen sist jag skrev. I helgen gjorde vi allt förutom att tvätta som vi skulle ha gjort på Lördagen, men ist bestämde vi oss för att åka upp till Karlshamn för att hälsa på min brorson som är ca 1vecka gammal. Och även träffa systeryster som jag saknat så <3
Det finns inga ord på hur vacker han är, ett mirakel som är så älskad av alla. Är så glad för min brors skull och hans fru De är så fina ihop alla tre.
                  


Kommentarer
Postat av: Bella

hihi underbara M. pojken alltså, inte du ;P

2011-02-15 @ 19:23:06
URL: http://iisabellah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0