Nytt i Garderoben.

Då är man i underbara Karlshamn igen, igår kom jag hit vid 12 tiden. Syrran och jag gick ner på stan och shoppade loss. Jag hittade så klart massa fina saker. En jättesnygg t-shir, en svart liten handväska och en supersnygg "maria montazami" blus. Älskar den. Kvinnan har ju så snygg stil och jag bara älskar kläderna hon bär. Här kommer lite bilder.
Jag hann även få in en klipptid på Klippcompaniet här i Karlshamn, det är så skönt att få bort det slitna håret och äntligen kan man få till en frisyr igen.


Kommentarer
Postat av: Ninni

Tjena Mika Montazzami! Ha ha.. Toppen var supersnygg. H&M? VeroModa? Var har du köpt den? Ha det bäst! Kramis. Ninni (som inte har ngn dator hemma utan får sitta på jobbet o smygsurfa!! Psst säg inget till 'bossen'! : ))

2011-02-28 @ 13:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0