Ballroom Blitz.

Har precis ätit en supergod Lunch några timmar försent.
Det blev Lax på saltbädd och massvis med sallad till det, Mums.
Gick superbra på gymmet idag, jag motionerade i hela 50 min.
Jag känner mig så stolt och tycker jag är grymt duktigt,
därför klappar jag mig själv på axlen och säger Bra Jobbat!
När jag var nere på gymmet så var där en fotograf som gick och fotade överallt.
Det är ju inte så att man blir glad när någon tar foto när man är svettig och ful,
så jag var en smula irriterad över detta eftersom jag inte kunde koncentrera mig.
Efter en stund kom hon fram till mig och frågade om det gick bra att jag var med på något foto i bakgrunden.
Jaaa Absolut säger jag då. Hur sjutton ska man kunna se snygg ut när man tränar,
man vill ju inte se för jävlig (fastän det bara är en bakgrundsbild) ut om man ska vara med i tidningen.
Minska farten på maskinen så jag inte behöver anstränga mig sååå mycket så kanske jag inte ser så svettig ut.
Jag hoppas att de inte blir några fula bilder nu...De lär jag få se imorgon.

Idag ringde jag och pratade med en som har hand om Personliga Assistenter och jag skulle skicka in
mitt Cv till henne (hon lät verkligen supertrevlig) Så sa hon att hon ska kolla på det och att jag sen ska
få komma på en intervju :D
Så här sitter jag och försöker få till mitt Cv extra bra.
Det är ju verkligen Personlig Assistent som jag vill jobba med, tänk att få ta hand om andra hela dagen lång och veta att man gör något bra.
Och för att komma i form lite så får man ju lyssna på lite grym musik som Ballroom Blitz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0