Dags för Paulins GI 30 Dagar.

Då var man ett steg närmare resan nu, det första är betalt och nu är det bara den stora summan kvar.
Nu längtar man extra mycket =)
Idag började jag äta efter Paulins GI bok, men jag ser det inte riktigt som GI eftersom man äter fullkornspast och grovt bröd och även frukt/bär. Men det kanske är bra grejer ändå. Han som skrivit boken är ju mycket känd för sin kost och vet nog vad han pratar om, Så ja det ska nog bli bra.
Jag är ju duktig med min träning och försöker träna 5 gånger i veckan så vad kan gå snett lixom?!

Frullen min.



Imorgon är det heldag som gäller på jobbet så får se till att gå upp 05 när klockan ringer och fixa all mat som ska ner i matlådorna.
Nu sitter Jag och myser i soffan med älsklingen och småtittar på Den Hemliga Miljonären. verkar rätt bra ett fint program får jag allt säga.
Ha en skön kväll.

Ps: Mamma och Pappa jag kommer till er på Lördag kväll och sover över tills på Söndag bara så ni vet. =D


Kommentarer
Postat av: jeanette

Vad duktig du är! :)

2011-01-26 @ 10:02:03
Postat av: Mamma

Jaa, va roligt att du kommer:)

2011-01-26 @ 18:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0