De var som tusan.

Fick reda på något tråkigt igår, min chef ska nämligen säga upp kiosken och har sålt den till
några som bor i Götebarorg lr vad det nu var från.
Nu vet man ju inte alls hur allting blir, hur de nya är, hur tidera blir och hur man ska få jobba.
Ja mycket funderingar har man just nu.
Känns sådär allting.
Speciellt när jag skulle fråga efter semester så kan jag inte fråga chefen längre eftersom de nya kommer
ha tagit över sen dess.
Så vilken frågar man nu lixom? Måste ju få reda på det så snabbt som möjligt.
Men det löser väl sig.
Idag ska jag faktikst åka in till Malmö och söka lite jobb nu känns det som jag lika bra kan göra det,
nu när alla mina arbetskamrater ska sluta och det endast är Linda som ska jobba kvar.
Det jag vill försöka få jobb inom är Personlig Assistent de hade varit så roligt!
Nä nu ska jag fixa mig för att gå ner till kisoken och möta de nya cheferna =/
Hejhå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0