Den nakna sanningen.

Då har jag precis kommit hem från solningen, tycker man att Jag borde ha hunnit med en massa saker eftersom jag gick upp kl 05,30 och nu är klockan så mycket som 08,41, då borde jag ha fått en del gjort men icke.
Det ända jag nu har gjort är att solat. Ja de var allt. Ni förstår ju att jag behöver en hel dag plus lite till för att få mina saker gjorda. Jag köpte någon kräm som skulle vara bra om man ville bli brun, för jag vill inte sola så mycket pga att det helt enkelt inte är bra. Så då får man skynda på det hela med kräm. Och shit va brun jag blev. Det riktigt brände när man tog på krämen, ajajaj.
Kom precis på att jag har tvättid idag kl 14, gaaah jag måste lägga på ett kål.
Här kommer jag osminkad och not so fräch., men det är den nakna sanningen om Maika.
Innan jag drar ti gymmet så måste jag nog först vila färgen lite, jag ser ut som en blandning av en halvkokt kräfta alltså lite brun o lite mer röd. =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0